miercuri, 21 martie 2012

Hamburger cu ou si crispy bacon


Din categoria nu uita de resturile de prin frigider, avem astazi un surprinzator de bun hamburger cu oua ochi si crispy bacon. Partea imbucuratoare la aceasta reteta este ca puteti face variatiuni pe tema, in functie de inspiratia de moment sau de alimentele carora li se apropie termenul de expirare. Pe oricare dintre variante va decideti sa mergeti, treaba e gata in 5, 10 minute.

Ca atare, luam o chifla de hamburger pe care o taiem pe jumatate si o incalzim bine intr-o tigaie, apasand usor pe ea.


Prajim apoi in putin unt 2 oua.


Schema este sa spargem galbenusul in timpul prajirii, pentru ca atunci cand mancam hamburgerul sa nu ni se prelinga pe toata fata...decat daca ne dorim.
Pentru ca porceala sa fie definitiva, trantim pe deasupra si niste felii de branza feliata sau de care avem in frigider si niste crispy bacon. In cazul meu, baconul nu a mai apucat sa fie si crispy ca-mi era prea foame.


Buun..acum urmeaza proba de dexteritate. Luam cu paleta frumos un ou si il rasturnam peste celalalt, sa se faca ca un sandwich. Aici am uitat sa fac poza. Scuze :)
Apoi asezam totul pe felia de burger.


Eu i-am pus pe deasupra niste ketchup dulce, dar puteti fara probleme incerca si ceva spicy sau mustar sau maioneza sau ce vreti voi.
On the top, niste frunze de coriandru proaspat, pentru ca imi place foarte mult gustul.


Cu acestea fiind zise, dig in :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu