duminică, 3 februarie 2013

Fasole cu ciolan, da cu fasole neagra


Nu am mai facut fasole cu ciolan de ceva vreme, nu pentru ca nu ar fi buna ea fasolea, dar stiu ca ma asteapta multe ore in care trebuie sa o tratez cu grija si rabdare ca sa iasa cum o face bunica. Si zile in care sa am timp sunt putine. Numai ca s-a intamplat sa am un ciolan afumat, de casa si mi-a fost clar de la inceput unde o sa sfarseasca. Nu am gasit in schimb fasole uscata buna, noroc ca mai aveam de la Ki Life doua pungi din soiul negru care la noi nu prea se gaseste. O cumparasem ca sa fac feijoada, dar mai e vreme.
De gatit am gatit-o ca la noi, cu ceapa calita putin, piper, foi de dafin, cimbru, putin bulion sau pasta de tomate si evident ciolan.
Am fiert-o la foc mic vreo 3, 4 ore si la sfarsit a iesit ce vedeti in poza. Sosul e negru, la fel si ciolanul, fasolea micuta ca asa-i e soiul, dar a fost buna rau.
Promit sa fac si poze data viitoare.

Pofta buna!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu