sâmbătă, 14 decembrie 2013

Tocanita de vitel cu fasole, dupa reteta lui Adi Hadean



Zilele trecute am gasit o reteta de tocanita cu fasole pe blogul lui Adi Hadean si nu am rezistat sa nu o incerc. Nu ca restul retetelor pe care le publica ar fi de ignorat. Mie una imi ploua in gura dupa fiecare poza pe care o posteaza, deci... Dar sa revenim la reteta lui de tocana.


Alegem fasolea, o spalam si o scurgem bine. Nu am fiert-o inainte, pentru ca asa e reteta.


Pe langa fasole, mai folosim o pulpa de vitel, 2,3 cepe, usturoi, 1 gogosar si morcov. Am sarit peste gulie, pentru ca sotul nu e fan. Mie in schimb mi-a adus aminte de supa de gulii pe care o face bunica si pe care nu am mai gatit-o de ani de zile. O sa ma tin de plan intr-o zi si o sa gatesc o portie doar pentru mine. Promit sa va dau reteta.


Tocam marunt legumele si le punem in ceaun.


Apoi carnea taiata cuburi peste


si o sticla de vin alb in cap, dupa cum spune Adi Hadean. Eu nu am avut vin de la Balaton, dar m-am descurcat cu ce am gasit prin casa.


Condimentam cu sare, cimbru, tarhon, chimen, boia si pasta de ardei iute.


Punem si fasolea peste, amestecam si lasam la fiert in jur de trei ore.

Asa reteta mai rar!! Din tot ceaunul nu a mai ramas absolut nimic, si cu siguranta asta nu o sa fie ultima data cand o sa o gatesc.

Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu