miercuri, 19 februarie 2014

Ardei kapia si couscous


Incerc cu postarile. Am absentat nejustificat de mult, asa ca de acum inainte o sa incerc sa fiu disciplinata:)
Reteta de azi am gasit-o in numarul Good Food din februarie si mi s-a parut perfecta pentru momentul in care ma aflu acum. Adica ma straduiesc sa mananc mai sanatos. Daca imi reuseste si o detoxiefere, e si mai bine. Dar pana una alta, o sa va spun cat de simplu am facut ardeii astia. Cu mentiunea ca in reteta originala, umplutura continea si pesto si rosii.

Ingrediente:
3 ardei kapia
140 g couscous
ulei de masline
mozarella
sare
piper

Taiem 3 ardei kapia pe jumatate, ii curatam de seminte si ii asezam intr-o tava. Ii stropim cu putin ulei de masline, sare si piper si ii bagam la cuptor pentru 10 minute, pana cand se inmoaie putin.


Intre timp pregatim "umplutura". Amestecam intr-un bol couscousul cu apa fierbinte si il condimetam. Eu una am pus o lingurita de condiment de la Abido, special pentru couscous. Daca nu vreti sa ii dati o aroma orientala, mergeti pe varianta de pesto si rosii, recomandata de cei de la Good Food.  Sau puteti sa il lasati simplu. Sau puteti sa incercati ce varianta va suna mai apetisant. Acoperim apoi bolul cu un capac si lasam couscousul sa stea vreo 10 minute, sa absoarba apa.


Cand ardeii sunt gata, ii scoatem din cuptor si ii umplem cu couscous. Rupem cateva bucati de mozarella si le punem pe deasupra, apoi ii mai lasam sa stea in cuptor inca 10 minute.


Sunt o gustare foarte buna, chiar si atunci cand aveti prietenii in vizita.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu