marți, 3 iunie 2014

Prajitura rapida cu cirese



Cea mai buna si rapida prajitura cu fructe posibila! A devenit preferata mea, alaturi de cea de ciocolata. Reteta o am de la matusa mea si cand a facut ea prajitura, mi-am amintit ca si bunica ne facea la fel, cu fel de fel de fructe de sezon. Pentru ca ciresele pot fi inlocuite cu piersici, cu caise, cu visine, cu prune, mmm. Cred ca pot gasi cate una pentru fiecare saptamana.
 

Ingrediente:
1 cana zahar
2 cani faina
1/2 cana ulei
1/2 cana lapte
2 oua
1 praf de copt
putina vanilie
o mana de cirese proaspete

Frecam ouale cu zaharul, pana cand zaharul se dizolva, apoi incepem sa turnam uleiul, putin cate putin. Cand am terminat de incorporat uleiul, procedam la fel si cu laptele, adica il turnam treptat.
La final punem faina amestecata cu praful de copt. Trebuie sa rezulte un aluat mai putin curgator, pe care il turnam intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu faina. Inainte sa bagam tava in cuptorul preincalzit la 170 de grade, punem deasupra ciresele, curatate de samburi. O lasam cca 30 de minute sa se coaca, pana cand devine aurie si frumoasa. Inainte sa o scoatem din cuptor, putem presara peste ea si un pliculet de zahar vanilat.


Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu