luni, 27 octombrie 2014

Briose cu capsuni si crema de branza


Briosele acestea sunt o varianta  foarte, foarte gustoasa de desert rapid, pe care am vazut-o intr-o emisiune de-a lui Lorraine Pascale. Am adaptat-o putin pentru ca nu aveam frisca in casa, asa ca trebuie sa va spun ca in reteta originala, briosele sunt umplute cu gem de capsuni si cu frisca. Eu am pus crema de branza batuta cu zahar pudra si mi s-au parut foarte bune asa.

Ingrediente:
250 g unt
250 g zahar
250 g faina
4 oua 
250 g crema de branza
100 g zahar pudra
capsuni

Amestecam cu mixerul untul si zaharul, pana cand obtinem o consistenta moale si cremoasa. Apoi adaugam ouale, pe rand, amestecand de fiecare data. Chiar daca la inceput o sa vi se para ca s-a taiat compozitia, nu va faceti probleme. Continuati sa amestecati si o sa se inchege.


Cand am terminat cu cele 4 oua, adaugam si faina si amestecam ca sa se incorporeze.


Punem hartii de copt intr-o tava de cupcakes si le umplem cu aluat. Le coacem 25-30 de minute in cuptorul preincalzit la 180 de grade.


Intre timp amestecam crema de branza cu zahrul pudra. Cand briosele s-au copt, le scoatem din cuptor si le lasam sa se raceasca, apoi le taiem pe jumatate si le umplem cu crema de branza si felii de capsuni. Daca vreti puteti decora cu ciocolata alba topita, ca in reteta originala.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu