marți, 17 martie 2015

Mic dejun perfect.Oua, fasole rosie, branza Cheddar


Imi place sa pregatesc cate un mic dejun tarziu in weekend si in ultima vreme am experimentat tot felul de retete. In cazul de fata, un mic dejun care aduce cu mexicanul huevos rancheros, adica oua, rosii, chilli si burritos. Eu am redus cantitatea de chilli si am folosit si fasole rosie. Mi se pare foarte buna combinatia.

Ingrediente:
1x 400 g conserva fasole rosie
1x 400 g rosii la conserva
1 ceapa rosie mare
3 catei de usturoi
4 oua
1 chilli
150 g branza Cheddar
coriandru sau patrunjel pentru final
sare
piper
optional, tortillas

1. Se prepara foarte simplu. Curatati ceapa si taiati-o pe lung, pestisori. Feliati usturoiul si chilliul. Puneti-le pe toate intr-o tigaie cu putin ulei de masline si lasati-le sa se inmoaie si sa se caramelizeze. Dureaza in jur de 10 minute.
2. Adaugati fasolea si rosiile si lasati sosul sa se reduca putin.
3. Luati un polonic si faceti loc pentru oua, apoi spargeti ouale in "cuiburile" respective. Acoperiti tigaia cu un capac si mai lasati totul pe foc 4 minute. Dupa 4 minute ouale vor avea galbenusul curgator.
4. La final presarati branza Cheddar (eu am cumparat de la Lidl ultima data) si coriandru tocat. Niste tortillas merg perfect cu acest mic dejun.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu