luni, 8 februarie 2016

Pui cu lime, chilli si coriandru



Imi place foarte mult mancarea asiatica si, in masura in care reusesc sa gasesc ingredientele necesare, prefer sa gatesc ceva cu adevarat autentic, care sa ma transporte inapoi pe strazile din Kuala Lumpur sau Singapore intesate cu vanzatori de ikan bakar, frigarui si tot felul de minunatii si bodegute unde am mancat probabil cea mai buna mancare ever. Pentru ca nu sunt vreo experta gatirea retetelor traditionale, imi place sa caut inspiratie pe blogurile si siteurile localnicilor, printre care si Rasa Malaysia. De data asta cautam o supa cu noodles, dar am sfarsit prin a gati acest pui, pentru ca mi-a placut foarte mult poza. Reteta originala o gasiti aici cilantro lime chicken.

Ingrediente:
4 pulpe dezosate de pui
3 linguri ulei de masline
4 catei de usturoi, zdrobiti
1 legatura coriandru, tocat marunt
2 linguri zeama de lime
1 lingurita fulgi de chilli
1 lingurita sare

1. Incepeti cu marinada, pentru care amestecati intr-un bol uleiul de masline, usturoiul, coriandrul, zeama de lime, sarea si fulgii de chilli. Amestecati.
2. Puneti puiul in marinada si aveti grija sa fie acoperit pe toate partile, apoi lasati-l la frigider timp de 2 ore.
3. Incingeti o tigaie si puneti puiul in ea, cu pielea in jos, impreuna cu zeama din bol. Lasati-l pana cand se rumeneste si apoi intoarceti-l si pe cealalta parte.
4. Transferati tigaia in cuptor la 170 de grade si lasati-o 20 de minute.
5. Serviti puiul cu orez. Este si mai bun daca stoarceti deasupra lui niste zeama de lime si presarati coriandru tocat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu