duminică, 6 ianuarie 2013

Pui in vas roman


Mi-am adus aminte ca a trecut ceva vreme si n-am mai folosit vasul roman deloc. Si m-am gandit ca e pacat, mai ales ca mancarea o aroma aparte. Si se face foarte usor. Asa ca am improvizat o reteta cu ce aveam prin camara si frigider.

Ingrediente
4 pulpe mari de pui
1 ceapa
8 catei de usturoi
4 cartofi mari
boia
piper
sare
cimbru
putin ulei de masline

Nu are rost sa pun poze, pentru ca este cam evident procedeul:). Spalam puiul, il frecam bine cu toate condimentele si il asezam in vas (vasul trebuie lasat in apa rece cca 20 minute inainte). Taiem cartofii cubulete si ii asezam pe langa, ceapa pestisori, plus usturoiul pe care il lasam intreg. Punem capacul si lasam puiul in cuptor pana cand o sa observam un deliciu fraged, suculent, niste cartofi aurii si un sos numai bun de intins painea in el.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu