joi, 28 august 2014

Supa crema de ciuperci


Imi plac supele creme pentru ca se fac usor si sunt foarte gustoase. In plus, poti inventa o multime de combinatii aromate. Supa de azi am facut-o dupa o reteta de-a lui Jamie Oliver si este printre cele mai bune supe crema de ciuperci pe care le-am mancat.

Ingrediente:
600 g de mix ciuperci
100 ml smantana lichida
1,5 l supa de legume
1 ceapa
4 catei de usturoi
1 legatura de patrunjel
cateva fire de cimbru
ulei de masline
sare
piper


Curatam ciupercile si le taiem cuburi sau felii. Puteti sa folositi orice amestec vreti. Eu am avut champignon si pleurotus, dar puteti adauga si funghi porcini sau hribi sau ce vreti voi.


Calim putin intr-o tigaie ceapa tocata marunt, usturoiul feliat, tulpinile de patrunjel, fara frunze, tocate marunt, cimbrul si ciupercile.


Adaugam supa si lasam totul sa fiarba 15, 20 de minute. Apoi dam supa in blender, asezonam cu sare si piper si adaugam si smantana.
Daca vreti, puteti in momentul in care caliti ciupercile, sa scoateti cateva deoparte si la final, cand supa este gata, puteti sa le puneti pe o felie de paine prajita sau sa le adaugati in supa, pentru a avea si un element crunchy.




Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu